FAQ | MJM Brand Store
Ønsker du at returnere eller ombytte en vare, så har vi her lavet en FAQ og kort gennemgang for “best practice”.
Du finder alle gældende handelsbetingelser på siden Vilkår & Betingelser.
Fortryder du dit køb?
Så fortvivl ikke. Hos MJM er serviceniveauet højt og vi tilbyder som standard 30 dages fuld returret på alle varer købt via vores Brand Store. På den måde sikre vi, at du har god tid til at prøve om dine accessories passer.
Alt du skal gøre er blot at udfylde det vedlagte returkort og sende de ønsket varer retur til os hurtigst mulig og gerne senest 30 dage fra du modtog din pakke. Du kan også benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Advisering om fortrydelse af køb sendes til vores email info@mjmshop.dk.
Ønsker du at ombytte?
Passer størrelsen ikke lige og ønsker du fx at prøve en anden i stedet. Så ombytter vi altid med et smil.
Du bør dog ved ombytning altid kontakte os først. Det skyldes, at vi som standard opkræver penge for at benytte vores returseddel. Og for at sikre den bedst mulige service og at vi har den vare på lager du ønsker, er det vores erfaring, at man med en forudgående aftale afvæbner de fleste misforståelser.
Køber du MJM som gave?
Ved køb af julegaver og fødselsdagsgaver udvides vores 30 dages fuld returperiode som en naturlighed. Køber du fx din julegave via vores Brand Store, bytter vi helt frem til 30. Januar, uden at stille spørgsmål, så længe at vores normale retningslinjer for returnering er overholdt. Køber du dine fødselsdagsgaver hos os og har du brug for lidt ekstra snor, skal du blot skrive til os via din bestilling. På den måde sikre vi, at du er i gode hænder ved en eventuel retur eller ombytning.
Ønsker du at reklamere?
Der gives 2 års reklamationsret på produkter købt gennem vores Brand Store. Reklamationsretten gælder alle fejl i materiale og fabrikation. Ved en reklamation, skal du først rette henvendelse til vores kundeservice, inden du foretager dig yderligere. Du kan kontakte os via email eller telefon.
Som udgangspunkt anbefaler at man tager billeder og dokumenterer skaden. Undgå selv at begynde at reparerer eller udbedre på produktet inden du reklamerer. Når du ønsker at reklamerer over en vare, skal du beholde varen indtil vi har fundet en løsning.
Sådan returnere du
Det er vigtigt at du som minimum udfylder det hvide kort og vedlægger det din forsendelse. På den måde sikrer vi, at vores lager og administration, kan matche pakken med din bestilling.
Når du skal sende din pakke retur, kan du med fordel benytter dig af den samme emballage. På den måde sikre du dig bedst mod eventuelle transportskader. Betingelser for varens stand og returforsendelse, kan du læse mere om i vores handelsbetingelser.
Du vil som udgangspunkt skulle afholde eventuelle returneringsomkostninger selv. For at gøre det så nemt som muligt at sende retur, har vi vedlagt en returseddel i din pakke. Vær dog opmærksom på, at det som udgangspunkt koster DKK 39.00,- at benytte vores returlabel i Danmark og DKK 59.00,- i Sverige. Pengene for denne service, fratrækkes dit refunderingsbeløb inden tilbageførsel til købskonto.
Ønsker du at benytte vores returlabel ved eksempelvis en reklamation, bør du på forhånd have indgået aftale med vores kundeservice herom. På den måde kan vi sammen sikre at din reklamation håndteres korrekt og at der eksempelvis ikke opstår misforståelser ifm. med en eventuel forsendelsesopkrævning.